onsdag den 16. juni 2010

Albert 11 uger - en rigtig bassemand:-)



Billedet her viser mig i sofaen, oppe at sidde, det jeg ynder mest:-) I det hele taget vil jeg rigtig gerne stå og sidde, allerhelst. Kravlegården er også et yndet sted, under mumiuroen, eller siddende op af ammepuden, så jeg kan røre ved mine legesager - det gør jeg nemlig nu, rør ved og bider i, leger med, ja ja, så stor er jeg da blevet!:-)

Mor siger, at jeg er en glad og nem dreng. I øjeblikket laver jeg lidt om på min rytme, jeg vil have mere at spise, og jeg sover mindre, kortere lure. Til gengæld kan jeg sove fra om aftenen og til næste morgen, og det er jo ikke så dårligt vel:-)

Og lige om lidt skal jeg på ferie, min første af slagsen, ud og køre i Europa med mor, far og søster - vi skal til München og Berlin og bo på dejligt hotel, og til Østrig i feriehus lige ud til bjergene. Og så skal mor altså se at få kreeret invitationer til min barnedåb - men ok, jeg giver hende lige lidt line, nu har hun jo lige fået inviteret omkring 50 voksne og børn til Noras 3-års-fødselsdags-haveselskab - hun er dælme så heldig, hende min skønne søster:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar