fredag den 14. maj 2010

Oh la la, min første store fest!






I går var jeg til min første store fest, Annas konfirmation i Vig, 8½ uge gammel, meget godt gået ik:-) Jeg fik gaflet mig en god flaske, da vi ankom, var lidt med til noget hurlumhej med en masse mennesker, grin og fest, og sov derpå 4½ time i min vogn, bang du! Endnu en flaske røg ned, jeg leverede en ble af større dimensioner, blev puslet og puttet og røg i min autostol, og så kørte vi farmor hjem til Næstved.

Men den tid, jeg var med til festen var mægtig interessant. Ihvertfald kiggede jeg mig interesseret omkring, måske en kende overvældet, havde jo ihvertfald brug for en lang lur bagefter:-)

Nora hyggede sig rigtig meget, som I kan se her på billederne - og tænk, kunne man dog bare boltre sig i is, sikke et dessertbord, der var - jeg må dog nøjes med mine flasker lidt endnu - om 2 måneder kan jeg begynde på vælling, om 3 måneder på grød og frugtmos, og så kommer alle lækkerierne så småt snigende.

Sikke en flot konfirmant, jow jow, man kender da en flot pige, når man ser én - men hun er jo nok lige gammel nok til mig - pt. er jeg stadig mest til mors madpakker:-)

Vi hyggede os alle, var hjemme kl.23 igen, meget trætte, her fik jeg så en god natflaske af mor, og så sov jeg til kl.5, hvor far vaklede op og gav mig mad - herefter gik far og jeg max kolde i stuen og sov til 9.15 - vi ved skam, hvordan man slapper af og nyder livet:-)

Albert Lange-Lækkermås, 8½ uge, pludrer, smiler, spiser sine hænder og har opdaget sin tunge - og starter i MG med mor i næste uge - blir´cool med de andre små rollinger:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar