lørdag den 27. marts 2010

Så blev det endelig min fødselsdag!



Hej, en spif er blevet til en Albert:-) Jeg arriverede med højhastighed, 4 timer ca, som stjernekigger, gav min mor, far og Doula Kristina en fantastisk oplevelse - kom til verden på Herlev Hospital onsdag den 17 marts kl.14.52 - 3960 gram og 53 cm. Springvandet gik 7.15, jeg satte de heftigste veer igang hos min mor, og da the gang, mor, far, Doula Kristina og jeg ankom til fødegangen ca. 11.00, ja tænk, så var min mor 8 cm. åben - og blit blåt, gud hvor går det godt, så kiggede jeg, på trods af min stjernekigger-status og mors pressefase på godt 2 timer, ud i verden knap 4 timer senere - wauw ik:-)

Mor og far tog mig med hjem til storesøster Nora og mormor to dage senere, om fredagen den 19 marts. Her var der perfekt timing, da min søster valgte at bruge de næste 2 dage på opkastsyge - tænk en velkomst at få. Jeg synes, det var så synd, mor og far så lettere baskede ud, men det gik over, og hun er nu frisk som en havørn, og render og giver mig sutter, aer mig og alt muligt andet dejligt:-)

Albert Lækkermås, der trives fint, sutter som en supermand og elsker verden:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar